Monday, May 17, 2010

Klinik Pemanduan Berhemat


TDK, 12 Dis 2009: PeBT Zon 14 sekali lagi mengadakan program khusus untuk belia-belia di Tmn Desa Kemuning iaitu Klinik Pemanduan Berhemat dengan kerjasama Alternative Riding Club (ARC) Selangor. Program ini bertujuan untuk mengeratkan hubungan silaturrahim yang telah dibina sekian lama disamping memberi pendedahan kepada anak muda khususnnya dengan menyertai program yang dianjurkan akan dapat mengisi masa lapang disamping dapat mengelakkan dari berlakunya masalah sosial yang semakin membimbangkan.


Program ini telah mendapat sambutan yang menggalakkan oleh para belia iaitu seramai 37 orang peserta lelaki dan 6 orang peserta perempuan. Antara teknik yang diajar oleh pengendali ARC iaitu EMERGENCY BRAKES, SLOWNESS, FASTERS dan EYES POSTURE.

Program ini telah dirasmikan oleh YB Tuan Shuhaimi Shafie Adun Sri Muda dan perasmian penutup oleh En Azmi Jusoh Pegawai Khas kepada YB Dr Siti Mariah Mahmud Ahli Parlimen Kota Raja. Turut hadir pada majlis penutup ialah En Rauf selaku Pengurus MBSA cawangan Kota Kemuning

No comments:

Post a Comment